KaderKaya Kızlar 34+2 günlük hamileyim ve bugün karnımın agrısından ölecem neredeyse kasıklarım agrıyo ishal olmuşum bebek toplanıyor sizce nasıl geçer bu agrılar ??
NaimeYilmaz KaderKaya bagırsak sorunu yasıyor olablrsınız mıkrobun her turlusu sakıncalıdır yogun ıshalde varsa serum cozum olablr. Ben evde atlattm ama cok cok fazla su ıctım sureklı gunde 4ltyı gecırdm başka turlu bebıs susuz kalablr
KaderKaya NaimeYilmaz sol cnm içmeye çalışıyorum ilk defa böyle oldum ne etkiledi onuda bilmiyorum yarın doktor kontrolüm vardı geçmezse eğer söyleyecm doktora
Haticeee Bağırsak enfeksiyonu ya da mide üşütmesi ya da yediğin bişeyin dokunması bozuk olması vs olabilir zencefil çayı içtim ben öyle olduğumda bir fincan çok iyi gelir hem ishale hem bağırsak enfeksiyonuna araştırabilrsin