Hanımlar 3 gündür aşırı baş ağrısı ve bacaklarıma dayak yemişcesine ağrılar giriyordu dün test yaptırdım pozitif çıktı corona olmuşm 13+1 gebeyim doktorum covid ilaçlarını kullanmamam gerektiğini söyledi ve bana bisürü vitamin ilaçlar söyledi telefonda onları aldırdım içiyorum dualarınız eksik etmeyin ve çok korkuyorum bebeğime birşey olurmu diye😓