EdaBoz hamileliğim ilk başından taa 2ci trimestre kadar sivilcelerle baş edemedim, artik aynaya bakmaz olmuşdum, sonram hafif sakinleşmeye başladı hormonlardan dolayidi doktorum soyluyordu, kiz bebek tum guzelliyimi almişdi😁sivilcelerle baya çirkinleşmişsim, 2-3trimestr hic çikmadi bile, ama lekeleri izleri kaliyor, doğum yaptim şükürler olsun, şimdi laktasiya dönemindeyim o bitince inşeallah izlerine bişeyler surerim, kisacasi hormonlariniz tarazlayinca sakinleşecek, sadece yuzunuze normal bakiminizi edin