Tekirannesi Merhaba hanımlar 25+2 günlük hamileyim bugün devlet hastanesinde şeker yükleme testi yaptırdım çok şükür şekerim normal ama amniyon sıvısı az geldi bana sınırda dedi. 1 ay önce detaylıda kendi doktorum normal olduğunu söylemişti. Sıvıyı artırmak için internette biraz araştırma yaptım ama endişelerim arttı. Var mı başına böyle bir şey gelip daha sonra artan? Veya arttırmak için neler yaptınız? Moralim çok bozuk tavsiyelerinize ihtiyacım var 😔
BegumIscanTunc Tekirannesi moralini bozma canım bol su,havuç, havuç suyu, günlük yarım deveci armudu tüket amniyon sıvısı artmasına iyi geliyor ilk haftalardan beri tüketiyorum suyumuz gayet güzel yerinde doktorum önermişti 26 haftalığız bu arada
Tekirannesi BegumIscanTunc Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin havuç duymuştum ama deveci armudunu duymamışım hemen gittim yedim tavsiyeniz için çok teşekkür ederim ❤️
Tekirannesi 34_21_23 katı meyve sıkacağım yok maalesef bol bol havuç tüketmeye çalışıyorum inşallah onun kadar etkili olur. Olmazsa da alırım düzelsin de 🙏
Uras006 Havuc suyu ve gunluk en az 4 lt su icin bizimde 16. Haftada dinirda demisti doktorum cok sukur 37. Haftadayiz 🙏
Tekirannesi Uras006 Allah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin az kalmış. Normalde ben de çok su tüketirdim ama son zamanlarda azalttığımın ben de farkındaydım. Bu kadar etki edeceğini tahmin edemedim hiç zaten doktordan çıkar çıkmaz 1 lt içtim neredeyse. Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için ❤️
BegumIscanTunc Tekirannesi rica ederim canım ne demek afiyet olsun sanada bebeğe can olsun sağlıkla kucaklarımiza alalım bebislerimizi inşallah 🤲🤲
34_21_23 Tekirannesi benimde yoktu sırf onun için aldım idare etsin diye sinbo aldım fiyatıda uygun. İlerde daha fazla risk oluşmasını göze alamamıştım. Çünkü bi bardak olması için 6 7 havuç gerekiyor okadsr yemek biraz zor
Tekirannesi CeyhunMelikeMislina çok teşekkür ederim havuç yiyorum su içiyorum geldiğimden beri inşallah düzelir 🙏
HandeSM CeyhunMelikeMislina bol bol derken mesela ne kadar içiyorsunuz acaba ben iki havuç skıyorum da.
Nilasyamom Tekirannesi canım ben de su geldiğini zannedip doktora gitmiştim idrardır deyip bana antibiyotik vermiştim bi kaç hafta sonra gittiğimde 12 olan suyum 10a düşmüştü (ölçü birimi ne bilmşyorum) bana normalden de fazla su içmemi söyledi o kadar. Sabahları havuç suyu iç mutlaka ve bol bol su ☺️ Endişelenme allahım evlatlarımızı korusun inşallah
merveklyc Tekirannesi Bir ara bana da az demişlerdi düzeldi havuç,havuç suyu, bol su,deveci armudu iyi geliyor sulu şeyler tüketmeye çalış bolca hoşaf meyve falan düzelir inşallah 🙏🙂
Gzmduru0 Tekirannesi ben yaşadım aynı haftalarda 1 hafta boyunca sabah akşam bir bardak havuç suyu içtim kendim sıkıtım taze olması önemli. Amniyon sıvım artı hatta doktorum arada yap böyle dedi. Haftada bir kaç gün devam ediyorum
Tekirannesi Gzmduru0 ah ne güzel sağ salim kucağınıza almak nasip olsun inşallah. Katı meyve sıkacağı alacağım galiba ben de. Çok teşekkür ederim ❤️
CeyhunMelikeMislina HandeSM Suyum ilk azdı günlük bi bardaktı şimdi normal dedi doktorum 2 günde 1 bardak cnm çok içme fazlasıda zarar oluyormus
HandeSM Tekirannesi hamurişi kızartma yağlı şeylerden uzak dur dedi bana doktorum hareketi arttır dedi bide tuzlu yeme dedi mümkün olduğu kadar tuzdan uzak duruyorum bende.
Bsmlh Tekirannesi devecı armutu ve 4/4,5lt su ile 35+3 geldim bugun yine cok iyi suyu dedı sancım var simdi ondan yatıyorum ama ben cok fayda gordum havucu sadece tükettim şekerim var cünkü