Merveilktan Arkadaşlar esentepe hastanesinde emre uysal giden varmı ?doktor için cok ii oldugunu sölediler memnunmusunuz?
Zeynp Ben neşe solak a gidiyorum orda çok tatlı bi bayan tavsiye ederim ama Emre beyin de iyi olduğunu duydum