Bız test istedik belirti olmadığı için yapmıyoruz dediler doğum başlarsa haber verin deyip gttıler o kdar saçma ki her yer kafasına göre davranıyor demek 😔 inşallah kızım bekler de gelmez kaldı 6 gün doğum 5 mayıs gozukuyo ama bu stres insanı btryo ya ☹️