Sıcak basıyor, tansiyonum düşüyor, gözüm kararıyor. Hele ki sıcak bir şeyler yiyip içersem bir de yokuş çıkmak gibi terleten işler yaparsam. Şekerim falan her şey normal siz de oluyor mu ? Bu gün kan vermeye gittim sabahtan hala kendime gelemedim. Sürekli sıcak basıyor. Bayılacak gibi oluyorum.