Merhaba arkadaş bunlantı için doktorum bugün PRİLAM DR verdi ama nasıl kullanmam gerektiğini söylemedi reçeteye yazmıştır diye bende sormadım. Eczacı sabah akşam tok karnına dedi prospektüste aç karnına yazıyor. Fakat ben zaten günlerdir mide bulantım yüzünden hiç bir şey yiyemiyor tok karnına nasıl içeyim. Kullanan var mı nasıl kullandınız?