Kızlar selam :)
39+1 den sesleniyorum. Düzensiz ve regl ağrısı şeklinde yukarıya doğru vuran aralıklı sancılarım oluyor ama sanırım doğum sancısı değil bunlar. Bel fıtığı olduğu için sancı hissetmiyor da olabilirim çünkü belim mütemadiyen uyuşuk 🤦🏼♀️ ama dünden beri çamaşırımı ıslatacak kadar akıntım var, sizce su yavaş yavaş geliyor olabilir mi ? 38+4 de doktorum 1 cm açılman var demişti bu arada merak edenler için.