Seyma46-46 bende de 2 3 haftadır oluyor. 27+6 yım. Birkaç doktora söyledim. Sertliği anlattım. Çocuk bazen tek bir tarafta toplanıyor bunu da izah ettim. Doktorlar artık bunlar olağan şeyler. Adet ağrısı gibi bel ve karın ağrın olursa, bu sertleşme ve toplanma ritmik bir halde olursa, yani 10 dk da bir, sonra 5 dk da bir gibi o zaman mutlaka kontrole gel dedi. Mesela ayaktayken sertleşiyor oturunca geçiyorsa ya da benzer şekilde pozisyon değiştirince geçiyorsa bunlar çok normal, günde 10 kereye kadar da normal kabul ediliyor zaten dedi. Cuma günü kontrolde de anlattım, çok sıkıntı yaşarsan magnezyumu günde 2 ye çıkar dedi.