2areninannesi Merhaba arladaslar. 17 haftalık hamileyim. Nabzım 75 - 100 civarı. Bazen kalbım yerınden Cıkacak gibi oluyor. Sizde durumlar nedir?
Busra3509 2areninannesi olması gereken nabız zaten o Carpıntı cok olyo gebelikte Bnm nabzım 140. 150 bile gördü görüyordaaaaa Senin cok normal.