Kizlar merhaba 20 gün önce sezeryanla dogum yaptim bebegimde ventrekuler taşikardi ve solunum sikintisi teşhisi konuldu kalp hastasi denildi dideral diye ilac kullaniyoruz bebegi doğunca veya yakınında bu hastalıkla uğraşan başına gelen varmi lütfen yardımcı olurmusunuz