papatyasever34 canım benimde kalp şeklinde rahim şuan 26 haftalık hamileyim ama 1 düşük 1 dış gebelik ve 2 kürtajim var şuanda kan sulandırıcı kullanıyorum genetik yaptırdım pıhtılaşma çıkmıştı şuan ki gebeligimde kesem yuvarlaktı sonra böyle su damlası gibi olmuştu ilk 3 ay düşük riskim vardı rahimde kasılma olduğu için kese su damlası görünümü aldı demişti doktor ve pruloton igne, progestan, magnezyum kullanmaya başlamıştım şuan Allah’a şükür iyiyiz ama risk yine devam ediyor senin kesede rahim kasılmasından dolayı su damlası şeklini almış kese bozulmaya başladığı zaman kanama oluyor ve kese buruşmuş gibi görünüyor çünkü kürtajimdsn biri kese bozulmaya başladığından dolayı kanama olmuştu o yüzden kürtaj oldum