Bonita Merhaba kızlar şeker yüklemesi yapılıp yüksek çıkanlar evde şeker ölçüm cihazı ile takip yaptığınızda açlık tokluk kaç çıkınca insüline başladınız hamilelik sonrası düzeliyor mu herşey insüline geçilse bile
gmzrk Bonita bugün tam da dediğiniz olaya geçtim diyete ve yürüyüşe dikkat etmeme rağmen açlık 120 tokluk 190ı görünce iğneye başladım öğlen ilk dozumu yaptım 1 hafta sonra kontrol olacağım bakalım gidişata göre hareket edeceğiz.
Bonita gmzrk çok geçmiş olsun benimde yüksek çıkıyor hareketsiz kanamalı bir hamilelik geçiyorum zaten bu hafta ölçüyorum bakalım Dr ne diyecek