Merhaba, hepinize sağlıklı günler dilerim. Üçlü tarama testi sonucumu bugün aldım. Doktor endişe edilecek bir şey yok fakat yaş riski dedi. Net bir şey de söylemedi detaylı ulturosan sonucunu da görelim dedi. Elimde olmadan stres ve kaygı oldu. 31 yaşındayım 15. Haftam bu testin sonucu ile ilgili bilgisi olan var mı?