Kızlar 23 haftalığız bugün doktora gittim devlet hastanesine ama malesef orda biz göremiyoruz doktor görüyor sadece doktor ultrasonda inceledi gelişimi nasıl dedim iyi dedi ama içime bi kuşku düştü sanki bi sorun gördü söylemedi gibi hissettim öyle bi lüksü var mı acaba bide ben iki gün sonra özele gitcemi söyledim tamam git dedi bi sorun çıkarsa gelirsin çıkmazsa bi ay sonra gel dedi sizce ben mi kuruntu yaptım 28 cm 555 grammış bu arada iyi mi kızlar 🥰