Merhaba kızlar şu an 33 haftalık hamileyim 1 haftadır başım şakakları ensem de ağrı var halsizlik yok o kadar ama bazen gözlerim ağrıyor gibi özellikle akşamları tansiyon en son kontrolüm de de hep çıkan en yüksek 11 felan 10 cıkar şekerimde 70 lerde en son acaba ölçtürmedim hiç evde yok tansiyon aleti acaba tansiyon mu yoksa gebelik normal belirtisi mi ne yapmalıyım acacab