Tuu66laaaayyy55 RKubra3 merhaba benim ilk üç ayım kabustu aldım en iyisini aldım hatta hiçbir işe yaramadı gerçekten aldığıma pişman oldum sadece haftada üç kere serum yiyip rahatlıyordum
hanibazen RKubra3 kesinlik yok benim geçmedi mesela ama azalıyo gerçekten. direnin biliyorum çok zor ama biticek yani
Tuu66laaaayyy55 RKubra3 kişinin bünyesine göre değişiyor benim arkadaşımda gebe bir gün bile bulantı çekmedi 6. Ayında insallah geçer ama 15. Haftadan sonra normale dönüyor çoğunluğa gör e
Meless RKubra3 canım ben denemiştim az da olsa işe yarıyor yaramıyor diyemem ama tam olarak kesmiyor maalesef