gulsenmstf aç kalmaması lazım .korkma hemen benim de sarılık oldu göğüs ucum da kanadı ama mama verdim en fazla 2 saatte bir .Sarılık iyileşti emzirmedim bir iki gün kremimi kullandım.sütüm azdı zaten yaram iyileşti hemen emzirdim sürekli ve düzeldi sarılık geçti.tek yolu Bebek aç kalmasın .mama da olur