anti_mateist65 kendim yazdım sandım bir an 13.haftadayım en başından beri bende de kanama alanı var bu yüzden sürekli regl den daha yoğun kanama oluyor, kaç kez düşük yapıyorum diye gittim, lohusa pedi kullanıyorum o derece, sürekli de kontorle gidiyorum 2 güne bir yarın yine kontrole gidiceğiz nasipse bakalım ne diyecek, günde 2 defa progestan, 2 güne bir de proloton iğne oluyorum, sürekli yatıyorum bende. Rabbim den ümit kesilmez, evlatlarımıza sağ salim kavuşalım İNŞALLAH 🤲