Kmerve Evet Arkadaşlar bu duruma neye göre karar verdiniz hadi biraz konuşalım ben de normal doğum için biraz korku oluştu mesela
Busehnm Kmerve son kontrolumde dogumhanenin önünden geçtim icerde normal doğum vardı o sesleri duyunca o kadar korktum ki doktorun yanina ağlayarak girdim :) ayni gün doktorum bebeğin başı iri normal doğum seni zorlayabilir falan deyince sezeryan olmaya karar verdim :)
rumeysa-96 Kmerve daha belli değil ama doktorum 33. Haftada nasıl doğum istediğimi sordu bilmiyorum dedim çünki normalden korkuyorum😢 haftaya yani 36. Haftamda belli olacak
zeytinkiz Denizyildizii yaaaa beni ki özeldi suan devlete gidiyorum mecbur. Normalden korkuyorum sezaryan düşünüyordum dedim. Burda olsan da normal yapabilecekken sezaryana almazdım zaten. Vücudun eğer uygunsa normal yapmanı öneririm dedi suan 29. Haftadayım be olacagı belli değil tabi 🤭
gokalpse Me :) korkuyorum bağıramam ağlayamam acı çekemem temiz temiz bebeğimi kucağıma alayım ameliyat izi de acısı da bana kalsın sonra aman 😂
Denizyildizii Kmerve ilk gebeliğimde ilk günden beri hep sezaryen istedim normal doğumda kendimden çok çocuğa bişey olur korkusuda vardı. Hep çevremde de duydum yok kordon dolandı yok vakumla çektiler çocuğun kafası uzadı mosmor çıktı falan korktum yani. Birde o kadar sancı çektim suni sancı çektim doğuramadım sezaryen oldum. Ha çok kolay doğum hikayesi olan yokmu tabiki var ama ben yine ilk defa doğuruyor olsam yine sezaryen olurum. Ama sende benimgibi yap demiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın. Normal doğum yapabiliyorsan yap tabiki. Birde ben çok çabuk iyileştim 2 3 günde geçti ağrılarım. Kesik izi ise doğuralı 3 buçuk sene oldu dikkatli bakılmadığı sürece belli olmuyor
gokalpse Kmerve yoo ilk gebeliğim ama tamamen yıllardır bu kanıdayım çok normal doğum gördüm bağırma sesleri filan yok ben yapamam dedim ve halen de öyleyim
mrv_b Bende çok korkuyorum ya normal olmak istemiyorum hergün ağlıyorum artık son zamanlar iş geldik benden başka herkes normal olmasını istiyor Baskı da var üstümde. Keşke korkmasam yapabileceğime inansam da yapsam normal 😩 ne olacağım belli değil
esrarenqiz_anne mrv_b canım sen. Ne istiyorsan onu yap o acıyı cekip olmayınca sezeryana alıyorlar bende korkuyorım hiç riske atmıcam kendimi
Ayferc mrv_b ya zaten milletin baskısını anlamıyorum bana da aynı şeyler soyleniyo zaten stres oluyo insan bari doğuma bırakın biz karar verelim doğuracak kişi olarak😒
Aysobaciniz mrv_b benimde öyle yaa çevremde normal yap diye baskı çok özellikle eşim 😔 bende çok panik ve korkak biriyim nasıl olacak bilmiyorum
Lulemom Kendime hiç güvenmiyorum😄 canım çok tatlıdır. Tertemiz risksiz bi şekilde sezaryen olucam. Bide genelde normal doğumda da dikiş oluyo zaten. Oramda olana kadar karnımda olmasını tercih ederim😂
Mugesahra33 Lulemom ıkısı bir degıl tabkı😁delık olmayan bır bolgeyı kesıyorlar 7kat sezaryanda ama bnde korkup sezaryana yonelmıstım 🥴normal yapan tabkı kolay toparlanıyor,sezaryanda sonrası zor bıraz,fakat yapamam dıyorsnaızda zorlamanın anlamı yok tbkı👍🏻🌸'
Kmerve Gozde939e99e ben de konuşmadım henüz doktorla bakalım bi de ben de herşey şu an normal için uygun 🤦🏻♀️
Hamileanne0 Kızlar en güzelini yapiyosunuz benim ilk doğumum normaldi şimdi sezeryan yapacağım kimsenin baskısı altında kalmayın gönlünüzden geçtiği gibi yapın dogumunuzu
elifpusat Hanımlar iki kez normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum o esnada doktorunuzun telkinlerini dinleyip uygulamaya koyabilirsiniz normal doğum hem anne hem bebek için daha sağlıklı hale geliyo bende ilkinde çok korktum doğum esnasında hatta sezeryana alın beni dedim ama iyiki beni dinlemişler diyorum şimdi dikiş kısmına gelince bu kaç gün içinde geciyo zaten 40 gün muafsiniz niye vücudunuzda ömür boyu tasicaginiz bı izi istiyosunuz ki bence yinede normal düşünün seseryan gerekirse zaten doktorunuz bunu size soyler
mercimeginanne Kmerve yalvarsamda yakarsamda sezeryana almayın dedim 🙈 suni sancıyı verip suyumu patlattıklarında “yalvarırım sezeryana alın ” dedim aldı o yüzden hemen sezeryana 😂
Kmerve Denizyildizii sağlıkla büyütün inşallah benim normalde de adet sancılarım feciii olurdu mesela onun bile kat katıymış hep öyle söylüyorlae hoş canım o kadar da tatlı değildir ama bi de cinsel açıdan vajinanın hiç eskisi gibi olmadığını falan duydum o da bi korkutmadı değil beni yahu