Enis canim ne yazmissan aynisini aksam yasadim.35+1 hamileyim.Lavobadan ciktim cekyata oturdum bacagim hafif acikti.İlik ilik su geldi yarik bardak nerdeyse korktum tuhaf oldum.Dedilerki hangi hastaneye gidyosan onun aciline git bende ozele gidiyorum ama acillerin kadim dogum uzmani yokmus.Bizdr mecbur marsanin aciline gittik.Alttam baktilar iki parnakla bi cm acilma var dedi.Asil doktor geldi.Suyun filan gelmemis dedi bebekte gayet iyi dedi ntsde sancim hic cikmadi.Sorun yok gidebilirsin dddi.Kendi doktorumu bugun aradim hemen suyun olsaydi arka arkaya gelirdi bacaklarindan sizardi dedi sancin agrin varmi dedi bende yok ozaman stred yapma dedi canim .