058elf Gamzegamze49 canım daha çok erken nasıl diye sorman için, ayrıca doktoruna sormalısın burda herkesin gebeliği farklı 🤗
34_21_23 Gamzegamze49 20. Haftaya kadar doktorum hiç kilo yorumu yapmamıştı bende hiç sormamıştım çünkü daha çok küçük önemli olan 20-25 ten sonra
Berna111 Canım herkesin gebeliği farklıdır kimisi 2500 geri bebek doğurur kimisi 5000 gr . Olası bi durum olsa doktorun söyler zaten .
Esen3535 Gamzegamze49 herkesin gebeliği farklı kimseyle karşılaştırma yapma bence doktorun iyi herşey diyorsa sorun yoktur
Zehraaa98 Gamzegamze49 biraz yemeye çalışsan aslında 🤷🏻♀️Bende süt ve süt ürünlerini yemıyorum ama mecburen süt içiyorum cocuk için 20.haftadan sonra iyi senden beslenır