8 haftalıkken tsh 8,29 cıktı ultrasonla baktı endokrin haşimato dedi. İlaca basladık 4 gündür ilaç içiyorum ama 2 ay gec kaldım ilaca bebekte zeka geriliği yapar diyorlar. Benim tsh dengelenene kadar bebegğn alması gereken tiroid hormonunu almamıs oldu. Yasayan bile birileri içimşn rahatlamasına ihtiyacaım var uykularım kaçıyor artık.