Bana da doktorum için rahat bir şekilde kullanabilirsin dedi. Eczacılık okuyan arkadaşım da A sınıfı kullanabilirsin dedi. Benim tam olarak kesmiyor ama umarım kullanırsanız siz de işe yarar. Bir arkadaşım çok rahat etti onunla aylarca. Şimdi kendi de bebişi de sağlıklı çok şükür.