Çatlamasın diye o kadar çok yap, krem vs sürüyorum ki ben ona yordum açıkcası. Belimde ve sırtımda sarı tüyler bile yoktu, şimdi benimle konuşuyolar adeta 😂 geçer diye umut ediyorum, geçmezsede bebemin canı sağolsun, onlarda hamilelik hatırası olarak kalırlar artık 😬