Kızlar emzik ve biberon aldım birde süt sağma makinesi. Hatırladığım kadarıyla eskilerden böyle kaynak suya atıp 5 10 dk falan kaynatırlarmış. Acaba öyle yapsam nası olur bide cam değil zarar görür mü ki diyorum. Ya da normal böyle sabunla köpürte köpürte yıkasam durulasam. Sizler nası yaptınız acaba merak ettim