umutttttt Kızlar şuan 15 haftalık gebeyim karnımda kızarıklık ve aşırı kaşıntı var böyle olan var mı varsa ne önerirsiniz ?
Znrr umutttttt bendede var kırmızı kırmızı sinek ısırmış gibi beneklerde var. Bende bekliyim burda belkş bilen vardır
Sifahtn123 umutttttt benimde öyleydi kaşıdım bir kere çatladı kaşımayın ılık duş veya alerji yapmayan krem sürün
umutttttt Cigdemss günde mutlaka iki yada üç kere bebek yağı sürüyorum sürdükten sonra biraz tahatlıyorum ama sınre yine başlıyo