Sblatc Dilek1230x kendiliğinden gelince bozulmaz orucu bozmadan devam edilir. 2 gün önce başıma geldi malesef 😅
Denizyildizii Dilek1230x bu tarz şeyleri lütfen diyanetin sayfasına girip okuyun. burda herkes farklı sey söylüyor kafanız karışabilir.
Dilek1230x hanimhanimcik yok canim ilk baslarda kusmadim ilk bugin kustum birden geldi oyle agizimin dolusi da degil sari akinti gibi
Minnosunannesiii Dilek1230x öyleyse bozulmaz canım diyanetin resmi bildirisi bu kusma miktarı önemli değil eğer kendiliğinden kusuyorsan bozulmaz hatta kusacak gibi olup tekrar giderse bile bozulmuyor ama bu dediğim kendi kendini kusturmamakla alakalı
Almi4134 Dilek1230x kusmak agiz dolusu olunca bozulur içine geri gidip gitmedigi belli olmaz çünkü. Ben oyle biliyorum :/
Almi4134 Intetnetten baktim bozmak diyor şaşırdım şahsen bozmuyormus galiba . En iyisi bir bilene sormak