Setenay Kızlar gecen hafta göstermemişti :)) bu hafta gittik doktor kız dedi. Benziyo falan demedi direk kız dedi. Benzese benziyor derim dedi. Acaba yanılma payı olur mu dersiniz 16+4 üm. Kız evlat istiyorduk. Çok sükür elhamdülillah. Rabbim olmayanlara isteyenlere versin. Babası falan çok mutlu. Değişirse alışmamız zor olacak gibi 😂😂
MucizemE Setenay değişmez camım bana da o haftada dedi 33 olduk çok şükür hala kız Rabbim sağ Salim kucağımıza alacağımız günü nasip Etsin
Nuranaliayaz1 Setenay bize de doktor 2li taramada 12 haftadan beri hep kız dedi 27 haftaligim hala kız