Ayseeemirinannesiii ben trendyoldan Eylül öztürkün ürettiği bitkisel gaz damlası kullanıyorum cok cok memnunum cok şükür bebeğim 13 gunluk ilk gunde kullanmaya başladım ben içiyorum gaz yağı adı GASİCON sütümden bebeğime geçiyor tavsiye ederim. Kendi de doğumdan sonra gaz sancısından dolayı ürettirdi bu gaz damlasını.çinde ayçiçek yağı anason yağı tatlı badem yağı susam yağı rezene yağı kimyon yağı dereotu yapı var tamamen bitkisel ağızdan alınıyor bildiğiniz yağ gibi gunde 2 3 kere aklıma geldikçe kullanıyorum tavsiye ederm hem ben raht gaz cıkarıyorum hem oğlum. Bu sadece bebekler içinde değil her turlu gaz sorunu yaşayan kişiler kullanabilir yaşlı genç farketmez tavsiye ederim yorumları da girip okuyabilirsinz