Armindia ben de 27+6 yım, 21.haftaya kadar yasaktı, yürümeyi unutmuştum, bacaklarım yeni yeni açılıyor derken şimdi de yoruluyorum. Yorulmak falan neyse de yürürken çocuk da mesaneme doğru hareket edince bitiriyor beni, dışarı çıkıp yürümeyi 4gözle bekliyordum böyle olacağını bilmiyordum. Ben de mecbur yemeklerden sonra evde yürüyorum, telefondaki programa göre günlük mutlaka 4 5 bin adım atmaya çalışıyorum. Günlük 3 sefere böldüm, 20 25 dakika yürüyüp sonraki yemeğe kadar dinleniyorum. Daha rahat oluyor. Tuvaletimden uzaklaşmayı gözüm yemiyor artık 😂