Kızlar 29 haftalık hamileyim başından beri riskli geciyo bugüne çok zor geldim en son kontrolümde bebeğim baş aşagıydı ama doktor erken doğum riski yok dedi sadece baş aşagı bebeğim baya hareketli önceleri hep kasıklarımda hareket ederdi sonra yukarı çıktı sağda solda her yerde hissediyodum son 10 gündür arada kasıklarıma iniyo ve kasıklarım dışında hiç bir şekilde başka yerde hissetmiyorum hıçkırığını anlıyorum hıçkırık kasıklarımda baya vajina üstünde oluyo hıçkırdıgı yer kafası mı oluyo aceba bide doğum kanalına girince anladınız mı hareketlerde azalmada oldu doğum kanalına girse anlar mıyım erken doğumdan korkuyorum biraz