Emine1234 Merhaba kızlar.. Adet düzensizliği yaşayanlar varmı tedavi falan oldunuz mı düzene soktunuzmu ne yaptınız? Nasıl adet oldunuz ilaçla mı? Ve düzensiz olup gebe kaldınız mı :)
confundo Emine1234 Canım arkadaşımda vardı baya düzensiz oluyordu ama hamile kaldı dördüncü denemesinde. Sebebi biliniyor mu düzensizliğinin? Soğan kürü ve incir kürü çok iyi geliyor diye duymuştum onları denedin mi?
Serrabalkn Emine1234 evet benimde düzensizliğim var doktor ilaç verdi onu kullanmaya başladım umarım hepimiz için herşey yoluna girer
mrveyvz Emine1234 Benim vardı polikistik overden dolayı. 6 ay kadar doğum kontrol hapı kullandım. Kullanırken günü gününe oluyordum. 6. Kutunun sonunda bıraktım ve adet görmeden hamile kaldım 😊
Emine1234 confundo soğan kürü aklımda canım…. Bilmiyorum son 5 6 aydır böyle düzensiz ya da olmuyorum tarlusal la anca oluyorum yine olmadım dün gittim kist varmıs adetle atılan kistler den
Serrabalkn EdaaaaN cyclo progynova yanında ınofolic combi verdi ikisine de başlayalı 1 hafta oldu siz ne kullanıyorsunuz adetimin 3. Günü çağırdı beni doktor ama ne için bilmiyorum
Emine1234 mrveyvz doğum kontrol hapı etkili i gercekten doktora gidicem düzensizlik için bende isticem
EdaaaaN Serrabalkn bende aynsini kullaniyorum ilk defa bu ay basladim. Dusukten sonra 10 gunde gormeye bslamstim. Umarim faydasi olur. Banada 1.gun bsla denildi kutu bitene kdar
mrveyvz Emine1234 Evet genelde düzensizlik için bekârlara bile veriyor doktorlar. Ve hemen düzenliyor. Ama unutmamak düzenli içmek gerekiyor. Günü gününe oluyordum ben kullanırken. Kilo aldırıyor biraz kötü yanı o :)