Kizlar konuyla alakali degil ama yikadiktan sonra ev icindemi kurutmaliyiz yoksa balkonda da kurutabilirmiyiz evim 4.kat balkonum acik balkon ama çamışirligim var tele degilde ona assam havalar guzel gidiyor kirlenirmi tekrardan yoksa cam acip iceride kullanmadigim odadami kurutmaliyim fikir verebilirmisiniz banada