Esraaaaaaa Anne adayları öncelikle merhaba🙋🏻♀️Benim size bir önerim var lütfen dikkate alın.ben şu anda son 34 günümdeyim.Allah iZin verirse doğumuma az kaldı.size tavsiyem şu gecen sene hamileydim ve 40 haftamı tamamlamıştım doktorum bekleyelim çoçuk dönsün diye diye iki gün daha bekletti.banada sancın ve suyun gelmeden gelme dedi.ben iki günün üzerine ateşlendim ve bebeğimin oynaması da durmuştu ben yinede doktoru dinlemedim acile gittim😔ve kötü son bebeğin kalp atışları yok doktor normal olsun diye beklete beklete çoçuk suyu bitirmiş dışkısını yapmış ve zehirlenmiş.ve mecburen sezeryanla doğurdum yavrumu kollarım boş kaldı.Lütfen arkadaşlar bebeklerinizin oynama saatlerine dikkat edin.en ufak birşeyde hemen hastaneye gidin.illa normal olsun diye bekletmeyin bir doktorta takılıp kalmayın.eliniz karnınızda sürekli takip edin helede son aya girmiş anne adaylarına sesleniyorum.biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ama acı tecrubemin size yararı olur diye düşündüm😐hepimiz sağlıkla alalım bebeşlerimizi
Eliffff Esraaaaaaa çok üzüldüm ya😞 neden riske atmış ki.bu defa sağsalim kucağına al inşallah canım Esraaaaaaa