Merhaba bende aynı şekilde bugun kontrole gittim kalp atışını duydum cok sukur 6+5 hamileyim.. bendeki tiroid daha yüksek çıktı (4,72) dahiliyeye yönlendirildim, doktor muayne etti ve ilaç yazdı 1 ay sonrada tekrar kontrole cagırdı mutlaka kontrol altında tutulmalı ve ilaç tedavisi uygulanmalı dedi. Öteki ay kontrole gittiğimde yeniden değerlere bakılacak ama ilaçla kontrol altına alındıgında sorun olmaz dendi alınmazsa bebeğin gelişimi acısından büyük sorunlara yol açabilirmiş. Sizde bir an önce dahiliyeye gidin derim ben