[silindi] Merhaba anneler sanırım ikinci kez anne oluyorum az önce test yaptım 2 dakika da çift çizgi oldu yarın da kan tahlili yaptıracağım tekrar burada olmak heyecan verici 🥰
1Anne2Bebek1Kopek [silindi] Ben dee 2. Kez burda olanlardanimm 17 aylik oglum yarin 20. Haftaya giriyorum ben de 🤭🤭🤭