Benim de 13. Haftada pozitif ve titresi de ½ çıktı doktor en tehlikelisi dedi perinatolog a gönderdi yalvar yakar üç dört gün sonrasına bulmuştuk o da tekrar yapalım Ankara çya gönderelim dedi sonuç negatif geldi ne çok agladım o gün süresince çünkü 4 kalp durması bir düşügüm vardı 4. Haftada kanamam olmuştu ignesini olmuştum megerse onun etkisiymiş sonra her ay testi tekrarlat tı doktorum hep negatif çıktı şükür 28. Haftada ignesini oldum yani daha ince rogam ignesi olduysanız onun etkisi olabilir başka hastanede tekrarlarını testi rabbim yardımcınız olsun