Sultanakpnrr benim 15 günlük bebeğim bebek bezi baby turco doğandan aldım memnunum pişik sızdırma vs yapmadı sadece cırtlarını beğenmedim çok ama fiyat performans ürünü diyebilirim, ıslak mendil uni baby yenidoğan aldım ama çok memnun değilim bebeğim de pek sevmedi onun için pamuk da aldım dönüşümlü kullanıyorum bitince marka değişicem sleepynin öneriyorlar çevremden, çamaşır deterjanı uni baby aldım ondan memnunum bol bol kusmuklu çamaşır yıkıyorum çıkarıyor lekeleri sorun olmuyor, şampuan losyon pişik kremi olarak mustelanın setini aldım baya memnunum