Merhaba herkese, 20+3′teyim ancak henuz belirgin bir sekilde bebegimi hissettigim soylenemez. Hissettim ufak ufak kalp atislari da kendi nabzim mi ayirt edemiyorum. Bu hislerin gecikmesinin kilo ile alakasi var mi? Kilosu biraz daha fazla olanlar net bir sekilde ne zaman hissediyor bilginiz var mi? Cok tesekkurler simdiden🌸