D1lek Maalesef iki takım da ben aldım. Kolları çok dar, keserek giydirmişler bebeğe burda bi kaç kez okudum 🤷🏻♀️hastanede ebeye verecektim zaten kirli olacak diye ama vazgeçtim. Şimdi ameliyathanede sorun olmasın. Başka takım hazırladım 🤷🏻♀️eve gelince artık kolunu keser biçer geçici bir kaç kez giydiririm kısmetse 😊👶🏻