Fulyael Doktora 4+5 iken gittim kese görmüştü haftaya gel kalp atışı için dedi 5+5 de gittim kese ve bebek göründü gelişim iyi dedi kalp sesi için erken dedi alttan bakmaya gerek yok her şey iyi dedi ama ben anlamadm neden çağırdın o zaman demi
gulsen_57 Fulyael canım önce kese sonra embriyo oluşuyor daha sonra kalp atışı başlıyor yalancı gebelik olup olmadığı yada kese oluşup embriyo oluşmadığı da oluyor oyuzden kontrole çağırıyor kalp atışı için erken endişe etme bence 😊
cems bende bugun gittim 6+2 yim kalp atısını gosterdi ama ses için daha erken dedi cok az bir atım vardı