Cananyildiz Kızlar selam yeni covid geçirdim ama hamile oldgmu ogrendm böyle birsy yasayan veya çevresinde duyan var mı? Bilimsl bşy yok sonucta hamilelerde covid geciriyor ama doktrlarn her birinin fikri farklı 3 ay korunun bekleyn falan diye
Serappp14 Cananyildiz bende covidden sonra hamıle kaldım ama hıc ılac kullanmadım bı sorun olucagını sanmıyorm 😕
Cananyildiz glnzem kullandm evt ama ilaclar bittikten 1 ay snra hamile oldugmu öğrendim yani ilaclardn snra hamile kalmşm
Cananyildiz Serappp14 ilac kullndm ama ilac vücutta kaln bsy degilms zatn idrarla 1 hafta da gidiyomş.Sizin süreç nasldı acaba ne zamn hamil oldgnzu öğrendinz
Serappp14 Cananyildiz 1 ay sonra ogrendım sızın gibi aynı sun bı sorun yok saglıklı ve vıtamınlı seyler yemeye özen gosterıyorum
Cananyildiz Cansu-13 doktorunz yorm yaptı mi bu konuda acaba merk edyrm. Covidden ne kadar sure sonra hamile oldgnzu öğrendinz
Cananyildiz busraslan1 dktorlara sylednz mi bsy dediler mi birde bebekte ve szde sorun olmadi dmi ,gebelignz nasl gecyo.
busraslan1 Cananyildiz benim bağışıklığım düştü tek etkisi bu. Daha kolay hasta olabiliyorum. Bebeğim sağlıklı çok şükür 🤗
Cansu-13 Cananyildiz ben kovid olduğunda regl dim 10 gün içerisinde hiç birlikteliğimiz olmadı doktorum herhangi birşey demedi gelişimi herşeyi normal çok şükür Herkesin ağzından farklınkelimeler çıkıyo siz doktorunuz ne dediyse onu inanın bence gerisi zaten allahtan eğer ilaçlar la birşey olsaydı benim bir tanıdığım kanserdi ve çok ağır ilaçlar kullanıyordu bunun yanında depresyon ilaçları da kullanıyordu ve 3 aylık hamileydi haberi yoktu yani gayet sağlıklı bir bebek oldu
vuslat_ekimde Cananyildiz bende geçirdim 2 ay sonra hamile kaldım doktor en az iki ay yapmayın demişti ağır geçtiği için dahiliyeye gitmiştim kan değerlerim düşüktü yükselince korunmayı bıraktık hamile kaldım 3. Ayda sayılır ama bişey olmaz korkmayın sadece virüsün etkileri uzun sürüyor biraz
Cananyildiz vuslat_ekimde evet o bende vitamn folik asit fln kullanyrm dikktli beslenyrm. Hangi kan degerlrnz düsüktü acaba. Iste kimisi 1 ay kimisi 2 ay kmsi 3 ay diyo hrks kendi fikrini söylüyor ama bilimsel çalışma yok
vuslat_ekimde Cananyildiz valla canım doktorum o kadar detaylı bilgi vermemişti sadece düşük demişti baya ağır geçirmiştim psikolojim bozulmuştu bebek falan düşünmüyordum ama üzerinden 1 ay geçince akıl sağlığım normale döndü 2. Gidişimde kan değerlerim düzeldi 1 ay arayla gittim ishal ve midemde gaz vardı onlar için falan ilaç kullandım bir ay boyunca o dönem
busraslan1 Cananyildiz ben hafif geçirdim birde gebelik düşündüğümüz için ihtimal var diye kullanmadım. Ama iyi ki kullanmamışım çok ağır ilaçlar.