derya_diyebiri Kız bebek bekleyen ve 17.haftada olanlar yada daha büyük anneler , bebişin hareketlerini hissedebiliyor musunuz? Sıklığı nedir ?
miniginannesi9 derya_diyebiri 16+4 yada 17+4 te hissetmiştim ilk. Çok sık değildi. Bı gün bı iki kez hissediyordum bazen bı gün hiç hissetmiyordum
TheBaby derya_diyebiri Ben 20 de başlamıştım hissetmeye. Halende az hissederim. Sakin bebekmiş. Huyu böyleymiş dedi doktor😁 yani günde bi kere oynasa kâfi benim için
derya_diyebiri miniginannesi9 TheBaby anladim teşekkür ederim .daha önce yaşadığım şeylerden dolayı hemen aklıma en kötüsü geliyor 😔 Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin ins 🤲