Medicabil de yakin zamanda doğum yapan annrler deneyimlerini anlatabilir mi acaba internette çok iyi seyler okumadım sezeryan olucak pazartesi günü biraz korkuyorum yardimci olur musunuz corona testi oluyor mu hastane soğuk mu hemsire ve ebeler nasil bunlari anlatirsanir sevinirim.