Ilk evlenip yerlestigimde her sabah ilk iş ev süpürüyordum her yer pamuk pamuk bir de haftalık toz birikmiş gibi oluyordu yazın halıları kaldırdıktan sonra azalmıştı baya sonra yıkamaya gidip geldiler bir de sineklik taktırdık balkon kapılarına toz falan kalmadı üstelik o zaman kedim yoktu şimdi 3 tane var ona rağmen toz pamukçuk derdi kalmadı