Kızlar oturduğumuz evde yaklaşık 7 aydın oturuyoruz ben kadar temizlik yaparsam yapayım 3. Güne her yer toz içinde pamuk pamuk oluyor yatağın altına kadar ben bıktım 33. Haftalığım bebek gelecek ne yapacağımı bilmiyorum balkona seleye çamaşır asılmıyor bir çırpıyorum toz içinde kıyafetler şimdi bebeğin kıyafetlerini yıkadım balkona mı asayım içerde mi kurusun ne yapacam böyle fikir verin lütfen çıldırmak üzereyim?