2626262782ayse Kızlar 2.5 yaşında oğlum var ikinci bebeğim de kız sevindik gerçekten Allah isteyene nasip etsin inşallah ama ailede hala erkek bebek aşkı var aman olsun diyorlar canın sıkılıyor sizde de BM’yle durum yaşayan var mu
Omerhatice 2626262782ayse Rabbım sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin canim benimde oglum 2 buçuk yaşında simdi kızımı bekliyoruz nasipse Benim çevremde anneannem hariç o erkek hastası ama onun dışında herkes çok sevindi aa kiz ne güzel bir oğlan bir kız oluyor diye 🥰
Cicekkiz1 2626262782ayse hayırlı olsun ne kadar güzel 🥰🧿 Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin🤲 Daha öncesinde bir tahmin yapmışlar mıydı kesinleşene kadar acaba.? Benim de 20 aylık bir oğlum var 12+4 hamileyim🥰
2inciannelik 2626262782ayse ikinciye hamileyim 10 haftalık . Bir oğlum var bir kızım olsun istiyorum ama kaynana tarafı tam erkekçi 😀😀
aeminegmss Benimde 2 buçuk yaşında kızım var rabbim inşaallah banada erkek evladı tatmami nasip eder hayırlı olsun canım
Gamze-gmz 2626262782ayse 16 da net olarak kiz dedi doktorum hatta acile gitmem gerekti 2 gun sonra ordaki doktorda kiziniz olcak dedi. Ama yinede dehisir mi acaba diyorum. Cunku isteristemez cevreden elbiseler pembeler alindi😇😇
2626262782ayse Gamze-gmz cnm baktı baya boştu yani şeninde 16 da demişlerse değişeceğini sanmam kesinleşiyor 😘💙👍🏻
2626262782ayse Omerhatice demekki büyüklerimizde var böyle bir şey canım oğlandan sonra canavar normal bi bebek göreceğim için seviniyorum 🧿🙏🏻💓
Omerhatice 2626262782ayse bacım körle yatan şaşı kalkar demişler bu firlqmalar o cimcimeleride kendine benzetir 🤣🤣 benimki şimdiden koltuğa çıkıyor anne gel sende çık zumrada çıksın diyor daha karnimdayken öğretmeye çalışıyor 🤣🤣🤣
2626262782ayse Cicekkiz1 evet canım tam senin kadarken kıza benziyor demişti doğru tuttu Allah gönlündeki mi versin sana inşallah ❤️💓💙
Cicekkiz1 2626262782ayse anladım tesekkür ederim 🥰 hayırlı olsun tekrardan. Bana da erkek dediler. 2. Oluşum geliyor nasipse o zaman 🥰