Merhaba kızlar 8 ay önce boş gebelik geçirdim kürtaj olmak zorunda kaldım kese olması gerekenden 1 ay geç gözükmüştü doktorum kese 7 haftalık olması gerekirken ultrasonda 4 haftalık gözüküyor büyük ihtimal geç döllenmedir dedi daha sonra kürtaj oldum vs. sonrasında ne kadar doktora gittiysem geç döllenme yapısaldır diyo bu ay da ben ovülasyon testi denedim ve tam da olması gerektiği günde yumurtlama gördüm pko var bende 1 gün sürdü yumurtlama diğer gün çatlamıştı ben zamanında yumurtluyorsam geç döllenme nasıl oluyor bilginiz var mı bu konuda